wzór reklamacji wysokości rachunku

Syn Człowieczy

Temat: Zlodzieje kabli
... wysokosc rachunku telef.? Prosze wiec o wytyczne jak sie do tego zabrac, czy sa gdzies dostepne wzory reklamacji, czy moze wreszcie ktos zmagal sie juz z tym zagadnieniem.? Pozdrwaiam mirronaepfKROPKApl
Źródło: topranking.pl/1718/zlodzieje,kabli.php



Temat: Tak dziala Netia
Dostalem przedwczoraj rachunek z Netii (nowy wzor), dolaczona tez byla ulotka gdzie mozna przeczytac miedzy innymi "wprowadzilismy nowoczesny, komputerowy system wspomagania obslugi klienta i rozliczen ..." No faktycznie niezly musi byc ten system, skoro juz na pierwszym rachunku nie uwzglednili mi zadnej bonifikaty (mam 2). Bylem dzisiaj w BOK'u i jak sie okazalo Netia wywinela taki numerprawdopodobnie wszystkim swoim klientom, bo czekalem pol godziny w kolejce i kazdy zalatwial ta sama reklamacje. Zapewne jest to efekt ich ultranowoczesnego systemu komputerowego, szkoda tylko, ze nie raczyli o tym poinformowac klientow. Ci ktorych obowiazuje np. promocja 30 impulsow, moga nawet tej zmiany nie zauwazyc, a Netia bedzie do przodu. btw. jest to juz moja 4 reklamacja dotyczaca wysokosci rachunku (lacznie przycieli na mnie prawie 90 zl),...
Źródło: topranking.pl/1719/tak,dziala,netia.php


Temat: Tak dziala Netia
Dnia Thu, 30 Dec 1999 22:55:29 +0100, "lgrey" <skar@c64.org napisał(a): Dostalem przedwczoraj rachunek z Netii (nowy wzor), dolaczona tez byla ulotka gdzie mozna przeczytac miedzy innymi "wprowadzilismy nowoczesny, komputerowy system wspomagania obslugi klienta i rozliczen ..." No faktycznie niezly musi byc ten system, skoro juz na pierwszym rachunku nie uwzglednili mi zadnej bonifikaty (mam 2). Bylem dzisiaj w BOK'u i jak sie okazalo Netia wywinela taki numerprawdopodobnie wszystkim swoim klientom, bo czekalem pol godziny w kolejce i kazdy zalatwial ta sama reklamacje. Zapewne jest to efekt ich ultranowoczesnego systemu komputerowego, szkoda tylko, ze nie raczyli o tym poinformowac klientow. Ci ktorych obowiazuje np. promocja 30 impulsow, moga nawet tej zmiany nie zauwazyc, a Netia bedzie do przodu. btw. jest to juz moja 4 reklamacja dotyczaca wysokosci rachunku (lacznie przycieli na mnie prawie 90 zl), dlatego zaraz po nowym roku rezygnuje z uslug tej firmy i wracam do TPSA. pozdrawiam tomasz. Nie tylko na rachunkach robia...
Źródło: topranking.pl/1719/tak,dziala,netia.php


Temat: Listy motywacyjne i CV'ki
Znalazłem wzór listu motywacjnego w internecie Mój list dotyczy oferty pracy . Spełniam wszystkie wymagane punkty i jeszcze kilka więcej . Mam 24 lata. Mam 4 letnie doświadczenie w zawodzie. Od ... sobie chociaż przyzwoity poziom życia na podstawowym poziomie. Oto uzasadnienie - lista wydatków miesięcznych (jestem z Krakowa): -rata za mieszkanie (kawalerka - 35m2) - 2000 miesięcznie -rachunek za internet TPSA- 300 ... w oryginale z możliwością wypowiedzenia z terminem 3 miesięcznym , oraz gwarantowaną odprawą na wpadek zwolnienia w wysokości 6- krotnego wynagrodzenia. Praca maksymalnie 8 godzin dziennie, żebym miał czas na kino, ... i nie muszę robić za tanią siłę roboczą. Jak coś to przejem na pracę na ... własny rachunek. To też dobrze mi wychodzi. Jak na razie nikt się nie poskarżył - reklamacji. Skoro jesteście taką wielką i dynamicznie rozwijającą się firmą to nie powinniście mieć problemów ze spełnieniem moich skromnych, ale podstawowo realnych "jak na polskie warunki" oczekiwań. Jak się będziecie zainteresowani...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,279,6325205,6325205,Listy_motywacyjne_i_CV_ki.html


Temat: Dialery i postępowanie w ich sprawie (Wyborcza)
... TP SA - która udostępnia service providerom numery 0-700 i czerpie z tego korzyści - negatywnie rozpatruje reklamacje konsumentów. Operator tłumaczy przy tym, że winę za wysokie rachunki ponoszą wyłącznie konsumenci...
Źródło: topranking.pl/1720/dialery,i,postepowanie,w,ich,sprawie,wyborcza.php


Temat: INTERNET ZA DARMO :-))))))))))))
Tekst ze strony www.tpsa.pl ------------------------ Do końca czerwca wszyscy klienci, korzystający z usług Telekomunikacji Polskiej S.A., otrzymają rachunki telefoniczne według nowego wzoru. Na nowej fakturze znajdzie się więcej informacji. Zasadniczą zmianą ... połączeń i liczby jednostek taryfikacyjnych. Znajdzie się tam także informacja o prawie i sposobie wniesienia reklamacji. Wprowadzenie nowego wzoru rachunku telefonicznego nie pociąga za sobą żadnych, dodatkowych kosztów. Związane jest przede ... skarg klientów dotyczyła zawyżonych rachunków telefonicznych. Dlatego też wprowadzenie minibilingu pozwoli już po otrzymaniu rachunku zorientować się, które połączenia kosztowały najwięcej. Nadal jednak klienci mogą zamówić pełny, miesięczny wydruk połączeń (biling). Koszt wydruku bilingowego - do trzech stron - wynosi 3 zł (bez VAT), a każda następna strona kosztuje dodatkowo 0,5 zł (bez VAT). Osoby składające reklamację otrzymują biling za darmo. Coraz mniejszy odsetek abonentów Telekomunikacji Polskiej S.A. składa reklamacje, dotyczące wysokości rachunków telefonicznych. Mniej także wpływa skarg, związanych z usługami autoteksowymi - 0-700. Wprowadzenie, wraz z nowymi wzorami rachunków telefonicznych, minibilingu, powinno dodatkowo ograniczyć nieporozumienia.  W 1996 roku wpłynęło, we wszystkich okręgach TP S.A., 347.617 reklamacji. W roku kolejnym - 1997 - wpłynęło 337.996 reklamacji. Teoretycznie liczba wniosków jest podobna, pamiętać jednak należy, iż w tym okresie Telekomunikacja Polska S.A. podłączyła ponad 900 tysięcy nowych abonentów. Ponadto, analizując poszczególne wnioski, można zauważyć wyraźny spadek reklamacji, dotyczących opłat za zrealizowane usługi telekomunikacyjne (z 195.190 w 1996 do 112.472 w 1997), w tym usług audioteksowych (z 29.515 w 1996 do 24.472 w 1997). Związane jest to z wprowadzeniem systemu bilingowego. Natomiast wzrost reklamacji występujących w kategorii ?inne? (z 17.069 w 1996 do 48.302 w 1997), spowodowany był przede wszystkim uszkodzeniami kart magnetycznych i aparatów samoinkasujących. W 1996 roku, na ogólną liczbę 335.911 rozpatrzonych reklamacji (pozostałe, w stosunku do zgłoszonych przeszły na kolejny rok) pozytywnie załatwiono 174.998, czyli 52,10%. W 1997 roku z 330.274 rozpatrzonych reklamacji pozytywnie załatwiono 237.129, co stanowi 71,80%. Na tak wysoki wskaźnik uznanych reklamacji w 1997 ... wystawiane będą według dwóch wzorów: na blankiecie 8 i 12 calowym. Oba wzory będą składały się z trzech elementów. Dodatkowo, odcinek dla abonenta będzie zawierał minibiling. Nowe faktury będą zawierały na ... Country Direct, International Freephone Service - 0-0-800, Infolinia - 080x, usługi dodatkowe oraz sieci przywoławcze. Nowy rachunek będzie składał się z trzech odcinków: dla abonenta, dla wystawiającego rachunek, czyli TP S.A., oraz dla przyjmującego wpłatę, na przykład poczty czy banku. Dotychczas rachunki nie zawierały odcinka dla przyjmującego wpłatę, co szczególnie krytykowały banki.  Wielkość samej faktury uzależniona będzie od kilku czynników. Wprowadzone będą...
Źródło: topranking.pl/1720/internet,za,darmo.php


Temat: INTERNET ZA DARMO :-))))))))))))
0-700. Wprowadzenie, wraz z nowymi wzorami rachunków telefonicznych, minibilingu, powinno dodatkowo ograniczyć nieporozumienia. W 1996 roku wpłynęło, we wszystkich okręgach TP S.A., 347.617 reklamacji. W roku kolejnym - 1997 - wpłynęło 337.996 reklamacji. Teoretycznie liczba wniosków jest podobna, pamiętać jednak należy, iż w tym okresie Telekomunikacja Polska S.A. podłączyła ponad 900 tysięcy nowych abonentów. Ponadto, analizując poszczególne wnioski, można zauważyć wyraźny spadek reklamacji, dotyczących opłat za zrealizowane usługi telekomunikacyjne (z 195.190 w 1996 do 112.472 w 1997), w tym usług audioteksowych (z 29.515 w 1996 do 24.472 w 1997). Związane jest to z wprowadzeniem systemu bilingowego. Natomiast wzrost reklamacji występujących w kategorii ?inne? (z 17.069 w 1996 do 48.302 w 1997), spowodowany był przede wszystkim uszkodzeniami kart magnetycznych i aparatów samoinkasujących. W 1996 roku, na ogólną liczbę 335.911 rozpatrzonych reklamacji (pozostałe, w stosunku do zgłoszonych przeszły na kolejny rok) pozytywnie załatwiono 174.998, czyli 52,10%. W 1997 roku z 330.274 rozpatrzonych reklamacji pozytywnie załatwiono 237.129, co stanowi 71,80%. Na tak wysoki wskaźnik uznanych reklamacji w 1997 roku, przede wszystkim miały wpływ pozytywnie załatwione roszczenia reklamujących dotyczące: przerw w działaniu stacji telefonicznych i teleksowych, trwających jednorazowo dłużej niż 3 dni oraz wadliwie działających kart magnetycznych. Nowe faktury VAT wystawiane będą według dwóch wzorów: na blankiecie 8 i 12 calowym. Oba wzory będą składały się z trzech elementów. Dodatkowo, odcinek ... 0-601, 0-602 - do sieci teleinformatycznych - 0-20 - pozostałe: Country Direct, International Freephone Service - 0-0-800, Infolinia - 080x, usługi dodatkowe oraz sieci przywoławcze. Nowy rachunek będzie składał się z trzech odcinków: dla abonenta, dla wystawiającego rachunek, czyli TP S.A., oraz dla przyjmującego wpłatę, na przykład poczty czy banku. Dotychczas rachunki nie zawierały odcinka dla przyjmującego wpłatę, co szczególnie krytykowały banki....
Źródło: topranking.pl/1720/internet,za,darmo.php


Temat: Karta Ikea Family / HSBC ktoś korzysta?
opłatę kwoty minimalnej. Być może nie zrozumiał Pan „Panienki”, z którą Pan rozmawiał… Cały czas mówi Pan o racie umówionej z bankiem w wysokości 70zł. Jak rozumie HSBC daje możliwość rozkładania ... pisemnej – są one wtedy wszędzie uznawane. Jeżeli jakaś kwota naliczona na rachunku podlega reklamacji, klient ja wpłaci, a następnie zostanie umorzona – jest zawsze zwracana klientowi. Wiem to z własnego doświadczenia. Wątpię, aby HSBC robiło inaczej. Ad. 9. Z reguły nie podpisuje się umów z których warunkami się człowiek nie zgadza. Na stronie sklepu Ikea jest wzór wniosku o kartę –...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,85718753,85718753,Karta_Ikea_Family_HSBC_ktos_korzysta_.html